ستاره مد ستاره مد .

ستاره مد

يراي خريد لباس زنانه رعايت چه نكاتي ضرورت دارد؟

خريد لباس زنانه پيچيدگي ها و فوت و فن هاي زيادي دارد. دانستن هر كدام به شما كمك مي كند كه تيپ و استايل مناسب تري را براي خود داشته باشيد. اما زماني كه صحبت از خريد اينترنتي مي شود علاوه بر اين فوت و فن ها برخي موارد ديگر نيز اضافه مي شوند. هر كدام از اين راه‌ها در عين ساده به نظر رسيدن، به شما كمك مي‌كنند استايل بهتري براي خودتان بسازيد و جلوي اشتباه كردن را بگيريد.

خريد لباس مناسب سايز
در زمان خريد مهمترين كار اين است كه لباسي متناسب با سايز اصلي خود را تهيه نماييد. به اصطلاح به سايز خود وفادار باشيد. به عنوان مثال برخي از خانم هايي كه اضافه وزن دارند تصور مي كنند كه اگر لباس هاي گشاد و بزرگتر از سايزشان بپوشند، اضافه وزن و چاقي شان مخفي مي شود. البته اين مساله تنها زماني پاسخ مي دهد كه مثلا چاقي در بخشي از بدن باشد، مثلا چاقي شكم و پهلوها كه مي توان با پوشيدن يك تيشرت گشاد آن را پوشاند. اما باز تاكيد مي كنيم در هنگام خريد لباس به سراغ لباس هاي خيلي گشاد و سايز خيلي بزرگتر خود نرويد.

خريد لباس هاي مجلسي
در مجلس رسمي لباس مجلسي پوشيده مي شود و اين نكته را هيچ گاه فراموش نكنيد كه لباس مجلسي نشان دهنده تيپ، شخصيت و سليقه شماست. در هنگام خريد لباس مجلسي يا لباس شب زنانه زمان و توجه بيشتري به خرج دهيد و حتما حداقل دو الي سه دست لباس شب شيك در كمد لباس هاي تان داشته باشد. لباس شب زنانه معمولا بصورت ماكسي بلند هستند و زرق و برق خاص بر روي پارچه آن كار شده است. اگر مجلسي كه به آن دعوت شده ايد كمي خودماني تر است، مي توانيد به سراغ لباس هاي كوتاه تر با زرق و برق كمتر برويد. خريد اينترنتي انواع لباس و پوشاك را نيز در هر حالتي فراموش نكنيد. مخصوصا زمان هايي كه فرصت چنداني نداريد و خيلي سريع مي توانيد به مدل هاي مجلسي شيك و به روز دسترسي داشته باشيد.

مرجع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۳۸:۲۲ توسط:ستاره مد موضوع: نظرات (0)

چرا فروشگاه آراور گزينه خوبي براي خريد است؟

زيبايي پوشش شمادرباره موسس آرار
خديجه عليمحمدي، بنيانگذار آراور. او يكي از متخصص ترين طراحان خياط كشور است كه بيش از 20 سال است كه با عشق به طراحي و دوخت لباس مي پردازد و به دليل كيفيت دوخت و طراحي لباس هايي كه توليد مي كند، معروف و خاص است! و از آنجايي كه اين روزها تعداد سفارشات از راه دور زياد شده تصميم گرفت اين فروشگاه اينترنتي را راه اندازي كند تا بتواند هنر خود را با عشق در سراسر ايران عرضه كند.

چرا فروشگاه آراور گزينه خوبي براي خريد است؟
شايد اين سوال در ذهن شما ايجاد شده باشد، چندين تابع خاص به اين سوال پاسخ مي دهند:

✔️اولين ويژگي ما منحصر به فرد بودن طراحي محصول است، تلاش آراور با رعايت اصل سادگي و لوكس بودن لباس، همگام با طراحي مدرن است.

دومين ويژگي ما اطمينان از بهترين كيفيت پارچه و جنس است، يكي از مشكلاتي كه هميشه ما را از خريد اينترنتي لباس منصرف مي كند و يا در ذهن ما ايجاد شك و ترديد مي كند، نامشخص بودن پارچه و متريال به كار رفته در محصول است. آراور تمامي لباس هاي توليدي خود را با ضمانت عدم تغيير رنگ با شستشو، فرسايش و بافت مواد به فروش مي رساند.

✔️كاركرد سوم ارائه مشاوره تخصصي براي انتخاب بهتر و تلاش براي كاهش نگراني در تعيين سايز و مدل محصول از ديگر خدمات مفيد آراور است.لباس شيك براي زنان
لباس شب يا لباس مجلسي نوعي پيراهن زنانه است كه با تزيينات براق و درخشان خود جذابيت بي نظيري را براي شما ايجاد مي كند. يك لباس بلند تزئين شده با گيپور، ابريشم يا پولك يكي از محبوب ترين گزينه ها براي شركت در يك مهماني يا عروسي است.

استايل كژوال زنانه
كت، كت و كت را در تركيب با كفش هاي كتاني يا چكمه هاي زنانه بپوشيد و استايلي كژوال براي خود بسازيد. لباس راحتي زنانه اين روزها جاي استايل رسمي يا اداري زنانه را گرفته است و در بيشتر مواقع يك كت جين، هودي يا گرمكن شما را شروع مي كند.

لباس هاي خانگي زنانه
بلوز، تي شرت، تاپ، دامن، شلوار و شورت لباس هايي هستند كه به لباس هاي خانگي زنانه معروف هستند. تركيب اين لباس ها با صندل، دمپايي يا دمپايي مناسب، لباسي راحت و كاربردي ايجاد مي كند.

لباس زير زنان
لباس خواب و لباس زير زنانه مانند شورت و سوتين از جمله مواردي هستند كه بايد با توجه به فصل و كاربرد آن ها انتخاب شوند. در شرايط خاص، پارچه هاي ساتن، حرير و ابريشمي، لباس زير پشمي گرم و پيژامه تركي در فصل زمستان و لباس زير نخي در فصل تابستان توصيه مي شود.

ارتباط با فروشگاه اينترنتي پوشاك بانوان آراور


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۴:۱۳ توسط:ستاره مد موضوع: نظرات (0)

تفاوت شوميز، بلوز و تونيك

شوميز زنانه، شوميزو تونيك از جمله انواع پوشاك زنانه است كه در انواع طرح ها و رنگ ها در بازار موجود است و مي تواند در موقعيت هاي مختلف مورد استفاده قرار گيرد و استايلي شيك و جذاب ايجاد كند. اما آيا مي دانيد دقيقا به چه مدل هايي مي گويند بلوز زنانه؟ يا فرق بلوز و تونيك را مي دانيد؟ دانستن اين موارد به شما كمك مي كند بهترين انتخاب را داشته باشيد و هنگام خريد انواع پيراهن، بلوز و تونيك سردرگم نشويد. اين اقلام هنگام خريد آنلاين مفيد خواهند بود. پس با خواندن بقيه با ما همراه باشيد.
خريد لباس زنانه
تفاوت شوميز، بلوز و تونيك
دانستن تفاوت بين تونيك و كاغذ بسيار مهم است زيرا لباس پوشيدن از اهميت ويژه اي برخوردار است و نشان دهنده فرهنگ، شخصيت و سليقه هر فرد است.

لباس افراد علاوه بر محافظت از بدن در برابر شرايط جوي مختلف، بر ظاهر افراد نيز تاثير مي گذارد. اكثر مردم شخصيت افراد را بر اساس آنچه در اولين قرار مي پوشند تحليل مي كنند. به همين دليل، نحوه ظاهر و لباس مناسب ما در جامعه در اكثر جوامع جهاني بسيار مهم است.

زنان نيز از اين قاعده مستثني نيستند و در شرايط مختلف بايد لباس خود را با توجه به نوع مراسم انتخاب كنند. براي مثال انتخاب و پوشيدن تونيك، بلوز و بلوز بسته به طرح و جنس پارچه در هر موقعيتي متفاوت است، بنابراين بايد كاربرد آنها و تفاوت تونيك و بلوز را بدانيد. در زير ويژگي هاي هر يك از اين مدل ها را توضيح داده ايم.
كاغذ چيست؟
امروز اغلب نام كاغذ را مي شنويد. شوميز يكي از لباس‌هايي است كه مخصوص خانم‌ها است و اغلب از پارچه‌هاي زيبا تهيه مي‌شود و مناسب فصل تابستان و بهار است. فلانل در واقع يك كلمه فرانسوي است كه شباهت مبهمي به پيراهن هاي مردانه قديمي دارد، اما پارچه آن ظريف تر و معمولاً نازك تر است.

پيراهن زنانه در واقع همان پيراهن مردانه جلو باز است كه براي زنان ساخته شده است. اگر پيراهن به صورت زيرپوش طراحي شده باشد، نازك، آستين كوتاه يا يك لباس بلند و تنگ خواهد بود كه به راحتي مي توان آن را زير كت و شلوار يا كت و دامن پوشيد. هنگام خريد سارافون زنانه مي توانيد يك كاغذ ساده زير آن را نيز در نظر بگيريد.

با پوشيدن يك پيراهن ساده زير اين سارافون و تركيب آن با دامن يا شلوار استايلي خاص و متفاوت خواهيد داشت.كاغذها معمولاً در قسمت يقه و آستين اشكال خاصي دارند و همچنين پشت كاغذ ساده نيست و طرح خاصي دارد. انواع تي شرت و تيشرت ورزشي براي جنس هاي مختلف در بازار وجود دارد.
.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۲:۰۰ توسط:ستاره مد موضوع: نظرات (0)

شناخت ساختار صفحات اصلي فروشگاه اينترنتي

تحقيق درست عبارات كليدي براي فروش و بلاگ
يكي از بخش هاي مهم در سئو سايت فروشگاهي، تحقيق و انتخاب صحيح عبارات كليدي است. مثلا اگر در حوزه فروش لباس زنانه در اينترنت فعاليت مي كنيد بايد عبارات مناسبي كه باعث فروش مي شوند را انتخاب كنيد.

دقت كنيد انتخاب عبارات بايد براساس صفحه اي كه قرار سئو كنيد انجام شود. مثلا براي صفحه لندينگ دسته بندي يك سري عبارات را بايد انتخاب كنيد و براي صفحه محصول عبارات ديگر.

براي مثال اگر فروشنده كالاي ديجيتال مثل موبايل هستيد براي صفحه دسته بندي موبايل بايد عباراتي مثل خريد گوشي، خريد موبايل و… را انتخاب كنيد و براي دسته بندي گوشي هاي سامسونگ عبارات خريد موبايل سامسونگ يا خريد گوشي گوشي سامسونگ را انتخاب كنيد.

اگر محصول سامسونگ s22 را براي فروش داريد بايد صفحه محصول با عبارت خريد گوشي سامسونگ s22 يا قيمت گوشي سامسونگ s22 و… سئو كنيد.

اگر كه نياز به اطلاعات دقيق تر همراه با مثال بيشتر داريد ميتوانيد به دوره آموزش سئو حرفه اي و پيشرفته سايت webinseo سر بزنيد.

انتخاب و هدف گذاري درست عبارات كليدي
هدف گذاري براي صفحات مهم در فروشگاه اينترنتي به اين شكل هستش كه محصولات و دسته هايي كه قرار كار كنيم مشخص ميشه. زنجيره تامين و استراتژي فروش محصولات هم مشخص ميشه. بعد به سئوكار ميگن مثلا ما ۴۰ تا دسته بندي داريم حالا براساس ترند بازار از كدوم محصولات شروع كنيم به سئو.

استراتژيست محتوا هم با عباراتي كه سئوكار مشخص كرده كار رو شروع ميكنه و استراتژي رو تدوين ميكنه.

شناخت ساختار صفحات اصلي فروشگاه اينترنتي
صفحات مهم يك فروشگاه اينترنتي كه براي سئو و اعتماد كاربران بسيار مهم است:

صفحه محصول يا PDP (Product Detail Page)
صفحه دسته بندي محصولات يا PLP (Product Listing Page)
صفحه سبد خريد يا SCP
صفحه تسويه حساب يا CP (Checkout Page)
صفحه قوانين و سياست هاي كسب و كار
صفحات درباره و تماس با كسب و كار
صفحات بلاگ
و…

 

https://arse3.ir/35516-آموزش-سئو-فروشگاه-اينترنتي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۴:۱۲ توسط:ستاره مد موضوع: نظرات (0)

راهنماي خريد انواع لباس زنانه

خريد لباس زنانه پيچيدگي ها و فوت و فن هاي زيادي دارد. دانستن هر كدام به شما كمك مي كند كه تيپ و استايل مناسب تري را براي خود داشته باشيد. اما زماني كه صحبت از خريد اينترنتي مي شود علاوه بر اين فوت و فن ها برخي موارد ديگر نيز اضافه مي شوند.

خريد لباس زنانه پيچيدگي ها و فوت و فن هاي زيادي دارد. دانستن هر كدام به شما كمك مي كند كه تيپ و استايل مناسب تري را براي خود داشته باشيد. اما زماني كه صحبت از خريد اينترنتي مي شود علاوه بر اين فوت و فن ها برخي موارد ديگر نيز اضافه مي شوند. هر كدام از اين راه‌ها در عين ساده به نظر رسيدن، به شما كمك مي‌كنند استايل بهتري براي خودتان بسازيد و جلوي اشتباه كردن را بگيريد.

خريد لباس مناسب سايز
در زمان خريد مهمترين كار اين است كه لباسي متناسب با سايز اصلي خود را تهيه نماييد. به اصطلاح به سايز خود وفادار باشيد. به عنوان مثال برخي از خانم هايي كه اضافه وزن دارند تصور مي كنند كه اگر لباس هاي گشاد و بزرگتر از سايزشان بپوشند، اضافه وزن و چاقي شان مخفي مي شود. البته اين مساله تنها زماني پاسخ مي دهد كه مثلا چاقي در بخشي از بدن باشد، مثلا چاقي شكم و پهلوها كه مي توان با پوشيدن يك تيشرت گشاد آن را پوشاند. اما باز تاكيد مي كنيم در هنگام خريد لباس به سراغ لباس هاي خيلي گشاد و سايز خيلي بزرگتر خود نرويد.

خريد لباس هاي مجلسي
در مجلس رسمي لباس مجلسي پوشيده مي شود و اين نكته را هيچ گاه فراموش نكنيد كه لباس مجلسي نشان دهنده تيپ، شخصيت و سليقه شماست. در هنگام خريد لباس مجلسي يا لباس شب زنانه زمان و توجه بيشتري به خرج دهيد و حتما حداقل دو الي سه دست لباس شب شيك در كمد لباس هاي تان داشته باشد. لباس شب زنانه معمولا بصورت ماكسي بلند هستند و زرق و برق خاص بر روي پارچه آن كار شده است. اگر مجلسي كه به آن دعوت شده ايد كمي خودماني تر است، مي توانيد به سراغ لباس هاي كوتاه تر با زرق و برق كمتر برويد. خريد اينترنتي انواع لباس و پوشاك را نيز در هر حالتي فراموش نكنيد. مخصوصا زمان هايي كه فرصت چنداني نداريد و خيلي سريع مي توانيد به مدل هاي مجلسي شيك و به روز دسترسي داشته باشيد.

منبع مقاله اصلي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۳:۰۵ توسط:ستاره مد موضوع: نظرات (0)

استراتژي ديجيتال براي سايت

وب سايت شركتي يا وب سايت فروشگاهي شما اولين تعاملي است كه مشتري يا بازديدكننده با برند شما دارد. بهينه سازي مداوم وبسايت كسب و كارتان تضمين مي كند كه سايت شما در اوج عملكرد خود است.

اما درواقع منظور اصلي ما چيست؟ بهينه سازي وب سايت به چه معناست؟ و واقعا چقدر سخت است؟

سلام من محمد نصيري كارشناس سئو و كارشناس ارشد كارآفريني و مدير وبسايت آموزشي وبين سئو هستم و دوست دارم در اين محتواي آموزشي در كنار مطالب زير را بررسي كنيم:

بهينه سازي وب سايت چيست؟
چرا بهينه سازي مهم است و مزاياي آن
اهداف يك برنامه بهينه سازي وب سايت
بهينه سازي وب سايت چيست؟
بهينه سازي سايت، هنر و علم ايجاد بهبود مداوم در سايت شما براي افزايش ترافيك ورودي و نرخ تبديل است كه در آخر منجر به بهبود نتايج كسب و كار مي شود.

رويكرد جامع براي بهينه سازي سايت كه در سايت هاي بزرگي مثل ديوار، شيپور، ديجيكالا، وبين سئو، فرانش و فرادرس و… انجام مي شود شامل:

استراتژي ديجيتال براي سايت
بهينه سازي سايت براي موتور جستجو (SEO)
تجزيه و تحليل تجربه كاربر (UX)
آزمايش كردن يا همان مرحله تست تغييرات ايجاد شده
بهينه سازي نرخ تبديل (CRO)
به روز رساني محتوا و بهينه سازي مسائل فني سايت
تجزيه و تحليل و گزارش اتفاقات براي ادامه مسير
درواقع با مراحلي كه گفته شد ما آزمايش هايي را براي بهبود انجام مي دهيم و بعد گزارش هاي فعاليت ها و نتايج را بررسي مي كنيم. اين يعني تركيب علم و هنر يعني مديريت سايت و داشتن كسب و كار اينترنتي پويا كه مدام براي بهبود تلاش مي كند.

بله اين مسير كسب و كار اينترنتي است. سوالي كه بسياري از همراهان وبين سئو از محمد نصيري ميپرسند اينكه ما بايد در حين كارهاي كسب و كار چيكار كنيم؟

اما پاسخ محمد نصيري: من بارها در تمامي دوره هاي آموزش سئو وبين سئو و دوره هاي خصوصي كسب و كار اينترنتي خودم در وبين سئو اين مسير را پيشنهاد مي دهم اگر مي خواهيد كسب و كارتان به حيات خود ادامه دهد بايد به صورت مستمر به فكر ايجاد تمايز و بهبود فرآيندهاي كسب و كارتان باشيد.

شركت در دوره هاي يادگيري آموزشي بهينه سازي سايت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۴:۰۱ توسط:ستاره مد موضوع: نظرات (0)

سه مرحله اساسي سئو سايت

سه مرحله اساسي سئو سايت
1- سئو تكنيكال يا سورس سايت
كاسه سوپ سئو همان موارد فني و سورس كدهاي سايت است كه به سئو تكنيكال نيز معروف است. اگر شما كاسه مناسبي نداشته باشيد در اصل سئو معنايي ندارد و اصلا به چشيدن طعم سوپ از سمت كاربر نمي رسد. پس مهم ترين بخش سئو سايت همان بهينه سازي سورس سايت است.

2- محتواي باكيفيت
سوپ نشان دهنده محتواي وب سايت شما است

محتواي بي كيفيت = سوپ بي مزه بدون مشتري، به همين سادگي

3- كيفيت بكلينك ها
ادويه و چاشني هاي مورد نياز سوپ سئو اعتبار وب سايت شما را افزايش مي دهد و اين ادويه ها همان بكلينك ها هستند. پس هميشه يادتان باشد كه سوپ بدون ادويه و چاشني عشق مزه اي ندارد و چون مزه ندارد پس اعتباري هم بين مردم پيدا نمي كند.

براي رسيدن به اين سه اصل مهم در سئو سايت بايد موارد زير را رعايت كنيد:

معماري، پيوندها و محتواهاي سايت
در واقع، بدون معماري اصولي سايت، محتواي منحصربه‌فرد و مجموعه‌اي از لينك‌هاي ورودي با كيفيت، حتي نمي‌توانيد در نتايج حضور داشته باشيد.

در مورد اصول اوليه سئو به عنوان يك رقابت مقدماتي نگاه كنيد كه بايد برنده شويد تا ثابت كنيد كه شايسته سهميه حضور در المپيك هستيد؛ يا حتي بازي را انجام دهيد. اگر نتوانيد اين اصول اوليه را رعايت كنيد، احتمالاً واجد شرايط بررسي بيشتر در ذهن موتورهاي جستجو مخصوصا گوگل نخواهيد بود.

محتواي 10 برابري يا 10X
نكات مهم محتواي 10 برابري:

محتواي 10 برابر بهتر از هدف جستجو در نتايج

هدف مخاطب از جستجو بسيار مهم است

بهترين تجربه كاربري و رابط كاربري محتوا در بين 10 نتيجه اول

محتواي كاملا مستند و قابل اعتماد

حل مشكل و مقايسه بين محتواها و سوالات كاربران

انتخاب بهترين نوع ارائه محتوا

رسيدن كاربر به نتيجه در كمترين زمان ممكن(10 برابر كمتر از رقبا)

سادگيري سه مرحله اساسي سئو سايت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۲:۲۹ توسط:ستاره مد موضوع: نظرات (0)

فروشگاه اينترنتي

هركي رفت سمت سايت و فروشگاه اينترنتي براي خودش زد برد چون اينستاگرام ديگه بدرد نميخوره((!

اما بايد قبل از اينكه به اين مسئله بپردازيم؛ بهتون بگم كه من محمد نصيري كارشناس ارشد سئو و كارآفريني حدود 8 سال دارم فعاليت ميكنم و با برندهاي بزرگ كسب و كار اينترنتي ايران كار كردم مثل سايت هاي اُكالا، رفاه ماركت (فروشگاه اينترنتي رفاه) و ديجيكالا و... كار كردم و بعد از چندين سال كار كردن تصميم گرفتم من هم از تخصصي كه دارم(يعني سئو سايت و طراحي سايت) استفاده كنم و همين شد كه سايت حرفه اي وبين سئو را براي آموزش سئو و طراحي سايت به صورت كاملا حرفه اي، طراحي كنم.

وبين سئو هم مثل برندهاي ديگه مثل ديوار، شيپور، بيتوته و... با استفاده از سئو سايت توانست مسير موفقيتش را براحتي طي كند.

خب حالا بريم سراغ كار خودمون؛ من از شما چندتا سوال دارم. چند نفر از افرادي كه سايت يا فروشگاهي انترنتي دارند موفق شدند؟ چند نفر از اين دوستان درست و اصولي عمل كردند؟

 سوال مهم: شما تمايل داريد جز كدام دسته باشيد؟
بعد از سال ها فعاليت در راه اندازي و توسعه كسب و كارهاي اينترنتي، يك موضوع هست كه خيلي مهمه!! من هميشه تاكيدش ميكنم. آن هم اين است كه اگر قراره كاري را شروع كنيد، حتما قبل از شروع تحقيق كنيد، برايش برنامه ريزي كنيد و استراتژي شروع كسب و كار داشته باشيد و بي گدار به آب نزنيد! اگر اين كاري كه گفتم را انجام دهيد خيلي درصد موفقيت شما بيشتر مي شود.

خب اگر از دنياي كسب و كار سنتي فاصله گرفته ايد و مي خواهيد وارد كسب و كار اينترنتي شويد؛ به شما تبريك مي گويم. من و تيم وبين سئو مثل هميشه همسفر شما در راه موفقيت هستيم و اينجاييم كه به شما فوت كوزه گري داشتن يك وبسايت فروشگاهي حرفه اي را ياد بدهيم.

 بجنب؛ اگه اينترنتي بفروشي بردي!
همين اول كار ميخواهم به شما بگويم كه من هم قبول دارم كه شروع يا راه اندازي كسب و كار اينترنتي كار آسوني نيست.

دلايلي هم براي اينكه بگم آسون نيست براي شما آوردم:

بازار آنلاين خيلي شلوغ شده!
فروش و رقابت با بازار سنتي قابل مقايسه نيست.
ذائقه مشتريان اينترنتي كاملا متفاوت است و همين باعث سخت شدن نگه داشتن مشتريان راضي است.
و...
خب اين دلايل را نگفتم كه بيخيال ماجراي طراحي سايت فروشگاهي حرفه اي با تجربه فروش 24 ساعته شويد. هنوز هم مي توانيد به راحتي فروشگاه اينترنتي خودتون را داشته باشيد.

خب قطعا بخاطر توجه به سختي مسير، زمان زيادي است كه از تجربه فروش آنلاين عقب مانده ايد. اما بدانيد كه حتي در شرايط سخت از اين ها هم مي توان با استراتژي درست وارد بازار شد و سهمي از بازار را براي خودمان بكنيم.

مثلا همين شركت تپسي وقتي وارد بازار شد كه همه ما داشتيم از يك شركت معتبر ديگري مثل اسنپ استفاده مي كرديم ولي خب تپسي با انتخاب هاي درست و تكنيك هاي درست توانست به موفقيت دست پيدا كند. پس فكر نكنيد كه ديگر دير شده و نمي توان كار انجام داد، ادامه دهيد چرا خيلي ها در حال كسب سود از همين بازار هستند.

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۱:۲۲ توسط:ستاره مد موضوع: نظرات (0)

آمارهاي نويد بخش از ديجيكالا

آمارهاي نويد بخش از ديجيكالا
قبل از اينكه آمارها را بررسي كنيم به شما بگويم دليل اينكه بيشتر از ديجيكالا صحبت ميكنم اين است كه كسب و كار موفق ايراني است و مي تواند الگوي خوبي براي ما باشد.

اگر از روايت هاي شيرين گذر كنيم، متوجه مي شويم كه الگوي رفتاري كاربران اينترنتي در خريد و فروش آنلاين و ماركت پليس ديجيكالا نكات جذابي را از تشنگي فضاي ديجيتال ايران به مي گويد.

بريم سراغ آمار هاي شگفت انگيز ديجيكالا:
حضور ۲۴۹هزار فروشنده در بستر ماركت‌پليس ديجي‌كالا

حضور بيش از ۳۴۰۰‌نفر، فروشنده محصولات بومي محلي

بيش از ۳۹ميليون بازديد يكتاي ماهانه

ظرفيت پردازش روزانه بيش از ۹۶۰هزار كالا

بيش از ۷ميليون و ۵۰۰‌هزار تنوع كالايي در ديجي‌كالا

 

ديجيكالا مسئله كتابخواني هم برايش مهم است!
اگر گزارش سال 1400 ديجيكالا را مطالعه كنيد متوجه يك نكته مهم در مورد كتاب مي شويد. بله كتاب جز پرجستجو ترين عبارات در ديجيكالا بوده است يعني در رتبه دوم!!!

ديجيكالا با رفتاري كه در اكوسيستم داشته توانسته كاربران را به سمت كتابخواني هدايت كند و سهم خود را از اين مسئوليت اجتماعي ادا كند.

كلام آخر؛ محمد نصيري بنيان گذار وبين سئو
خب رسيديم به انتهاي اين محتواي جذاب براي آمار فروش اينترنتي ايران! البته اين آمارها تقريبا سالي يكبار توسط مجموعه هاي خصوصي و دولتي منتشر مي شوند و متاسفانه مرجعي براي بررسي دقيق در بازه هاي زماني كوتاه وجود ندارد. اما همين گزارش ها هم كلي به شما ايده مي دهد. اينكه مثلا كتاب هم مي تواند فروش اينترنتي خوبي داشته باشد و…

https://www.farsweb.net/internet-sales-statistics-in-iran/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۰:۱۸ توسط:ستاره مد موضوع: نظرات (0)